lauantai 5. syyskuuta 2009

Syyssetti Marjalta Lennulle



Hups, lisäilin niitä kuvia mitä minulle on lähetetty ja melkein unohdin laittaa kuvan ihanasta vaihdosta jonka itse sain! Marja teki minulle tällaisen ihanan, ihanan pussukan ja koristeen! Tässä on niin kauniit värit, molemmat mallit on pistelty yhden yli Floballe ja ne on viimeistelty tosi siististi. Toisena settinä sain muistivihkon ja hauskan kynän, jonka kukka pyörii :) Muistivihkoille on aina käyttöä (ja kynille tietty myös!), rakastan vihkoja :) Kiitos Marja tätäkin kautta vielä, ihana vaihto!!

Lennu

PS. Nyt olen käsittääkseni lisännyt kaikki tiedot ja kuvat mitä minulle on laitettu, jos olen unohtanut jotain niin laittakaa viestiä! Pari vaihtoa on vielä matkalla, jospa ne pian olisivat perillä.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Upea kokonaisuus. Tuo kukkakynä ja -vihko setti on loistava oivallus.