lauantai 4. huhtikuuta 2009

Yksivärisen vaihdon nimet postitettu

Hip,

Yksiväriseen vaihtoon osallistuville on lähetetty nimet ja muut tiedot sähköpostilla tänään lauantaina. Hihkaiskaa että tuli perille, joko sähköpostilla minulle tai kommentilla tähän postiin! Tällä kertaa mieheni arpoi nimet, eli ihan summamutikassa on tälläkin kertaa nimet jaettu :)

Osallistujia on yhteensä 28, kiva kiva! Muistakaa että nimet pidetään salassa siihen saakka kunnes vaihto on perillä. Pistely- ja suunnitteluaikaa on aavistuksen yli kaksi kuukautta, postitetaan vaihdot ajallaan kiitos :) Vaihdothan saa postittaa kesäkuun puolella, viimeistään maanantaina 8. päivä.

Pistelyniloa!

5 kommenttia:

gloriosa kirjoitti...

Hei! Parini tiedot tuli perille.

Anonyymi kirjoitti...

Myös parini tiedot ovat tulleet perille. Onkohan minun blogini osoite oikein parillani. Ainakin tässä sivupalkissa ei aukea blogiini. Eli blogini osoite on http://kukka71nen.vuodatus.net/

Jos vaan pystyt korjaamaan, niin kiva juttu. Aloin tänään jo katselemaan mallia parilleni. Tuli monta kivaa mallia. Pistän mietintämyssyyn yön yli minkä valitsen ja alan sitten pistelemään.


Johanna P

Anonyymi kirjoitti...

Perille tuli meili minullekin pistelyparistani, ja mallikin on jo valittu!
T:Virpi L

marelo kirjoitti...

mä en ole ainakaan vielä saanut mitään parista tietoa, josko tän päivän aikana tulee

marelo kirjoitti...

Minä odottelen edelleen parini tietoja saisinko ne pian tai sitten joku jää ilman vaihtoa ja se ei ole sitten minun vikani