perjantai 17. syyskuuta 2010

Anne on Pöllötetty =D

Mo! Elämä täällä tietokoneen kanssa jatkuu edelleen vaikeana! Mokkulan varassa on roikuttu, mutta tänään on saatu "oikeat" yhteydet pelittään. Mokkulan kanssa en jaksana vääntää, kun se on niin tavattoman hidas. Minä ja tietokone emme siis tule toimeen keskenämme kovinkaan hyvin, emme ole löytäneet yhteistä bittirytmiä... Kai. =)

Asiani koskee kuitenkin syyspiristysvaihtoa. =D Olen saanut Neiti Syksyltä kaikenmoista kiva... Näytän pari kuvaa "vanhoista" jutuista. ;)






Tällä viikolla minua on sitten Pöllötetty aivan ihanilla jutuilla. Kahdella eri paketilla, aivan mielettömän ihanalla Oranssilla pöllöllä ja pöllöllä kirjanmerkissä. Pöllöjen seurana on ollut kortteja Englannista, ihanaa! Kerran olen Lontoossa käynyt ja Mr. Darcy on minun unelmieni mies. =D ;) Siis armastaa Englantia kuin melkein kotomaataan, ei kuitenkaan ihan. =D Neiti Syksylle erittäin suuret kiitokset kaikesta ihanasta!

Ei kommentteja: