keskiviikko 1. syyskuuta 2010

Syyspiristysvaihdon elokuu OK!

Hip,

Elokuu meni ja uusi syyspiristyskuukausi alkoi! Olen tarkistanut elokuun ja kaiken pitäisi olla ok, eli jokaista on muistettu. Osa vaihtajista onkin jo lähettänyt raportin elokuun piristyksistä, mutta olen sen lisäksi poiminut tietoja tästä blogista, eli ei ole pakko lähettää elokuun raportteja enää. Jos jollakin on jotain huomautettavaa vaihdosta tähän asti, niin lähettäkää sähköpostia, mutta käsittääkseni kaikki on ok.

Valitettavasti kaikista vaihdoista ei ole kuvia missään, niitä mielelläni näkisin ja tiedän, että lähettäjät erityisesti näkisivät kuvia vaihdoista mielellään. On tosi tärkeää, että lähettäjä saa tietää vaihdon menneen perille! Aina ei vastaanottajalla ole mahdollisuutta kirjoittaa vaikkapa tähän blogiin, siinä tapauksessa lähettäjän kanssa voi minun kauttani sopia, että lähettäjä kuvaa vaihdot ja lähettää kuvia vaikkapa minulle julkaistavaksi.

Tähän liittyen kysäisen, olisiko kenelläkään aikaa ja intoa toimia kuvien lisääjänä ja kiitosten välittäjänä tähän blogiin? Eli mielelläni ottaisin vaihtoapulaisen ja siis delegoisin hommaa jollekin toiselle :) Homma ei ole iso, mutta tarkoittaa siis sitä, että apulainen ottaisi vastaan sähköpostilla kuvia ja kiitoksia niiltä vaihtajilta, ketkä eivät itse voi/osaa/halua kirjoittaa ja lisätä kuvia tähän vaihtoblogiin saamistaan vaihdoista. Pestin ei tarvitse kestää pitempään kuin tämän vaihdon ajan, vapaaehtoiset ilmoittautukoot sähköpostilla minulle :)

Ihanaa syyskuuta ja jatketaan samaan tapaan, ajatellaan ja muistetaan paria usein tässäkin kuussa!

Lennu

Ei kommentteja: