tiistai 9. syyskuuta 2008

Jouluvaihdon nimet arvottu!

Jouluvaihtoon osallistuville on lähetetty nimet ja muut tiedot sähköpostilla maanantai-iltana. Viimeinen posti taisi tosin lähteä tiistain puolella, ainakin kello löi kaksitoista kun sitä kirjoittelin :) Hihkaiskaa että tuli perille! Tällä kertaa tyttäreni arpoi nimet, eli ihan summamutikassa on tälläkin kertaa nimet jaettu :)

Meitä on yhteensä 40, supermahtavaa! Muistakaa että nimet pidetään salassa siihen saakka kunnes vaihto on perillä. Pistely- ja suunnitteluaikaa on melkein kolme kuukautta, vaihdot pitää postittaa joulukuun 5. päivä. Vaihdon säännöt löytyvät muistin virkistykseksi täältä.

Jos tulee kysyttävää, niin lähettäkää sähköpostia. Pistelyniloa :)


4 kommenttia:

vattumato kirjoitti...

Perille tuli=o)

Anonyymi kirjoitti...

Olen laittanut mailiakin mutta mulle ei ole tullut mitään postia eikä siis pariakaan:( missä vika?

Lennu kirjoitti...

Heissan Heidi! Voi harmi, olen lähettänyt pari kertaa tiedot, mutta ilmeisesti jäävät jonnekin matkalle kun eivät ole tulleet perille? Olen saanut sähköpostisi kyllä myös ja vastannut siis siihen. Onko sinulla toista sähköpostiosoitetta käytössä johon voisin kokeilla lähettää tietoja? Jos ei, niin voin printata tiedot paperille ja pistää postin kautta tulemaan!

Anonyymi kirjoitti...

Onneksi tulin tänne katsomaan! Ei mulle ole tullut mitään sähköpostiin vaikka olen katsonut kaikki myös roskapostistakin. Laitan sulle postia mun toisesta osoitteesta:) Ihana, että selvisi!